Co to oznacza w praktyce?
- Oddamy w Twoje ręce nasze kanały w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, z zadaniem ich codziennego prowadzenia i rozwijania w oparciu o nasze zasady komunikacji i plany publikacji.
- Poprosimy Cię o wsparcie w rozwoju naszej strony internetowej, w tym zadbanie o kwestie SEO i Google AdWords.
- Rozwój widoczności Funduszu offline. Niejeden marsz, piknik czy festiwal przed nami. Liczymy tutaj na Ciebie!
- Fundusz wspiera wiele wspaniałych osób i grup, które robią ważne rzeczy dla społeczności LGBT+ w różnych częściach Polski. Poprosimy Cię o współtworzenie opowieści o ich pracy w formie tekstów oraz materiałów foto i wideo (własnych lub zleconych).
- Nie byłoby Funduszu gdyby nie nasi darczyńcy i wspaniała społeczność zgromadzona wokół nas. O to, by wiedzieli, jaką zmianę z nami osiągają w pracy dla społeczności LGBT+ oraz co możemy im zaoferować zadbasz Ty!
Jakich umiejętności poszukujemy?
- Bardzo dobrej i bezbłędnej umiejętności pisania w języku polskim.
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym szczególnie doświadczenia w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych.
- Znajomości obsługi programów graficznych (najchętniej Canva PRO).
- Znajomości wyzwań, z którymi zmaga się społeczność LGBT+ w Polsce.
- Inicjatywy, samodzielności w podejmowaniu decyzji i reagowania na bieżące wydarzenia.
- Relacyjności – umiejętności nawiązywania i rozwijania dobrego i życzliwego kontaktu z osobami ze społeczności Funduszu, w tym szczególnie z osobami współpracującymi z Funduszem, Odmieniaczami, darczyńcami oraz osobami działającymi w innych organizacjach LGBT+.
- Gotowości do okazjonalnej pracy w weekendy w zamian za wolne w dni robocze. Nasza społeczność to w dużej mierze osoby pracujące zawodowo w tygodniu, a działające na rzecz osób LGBT+ w czasie wolnym od pracy, w tym w weekendy, w związku z tym towarzyszenie im będzie czasami wymagało pracy w weekend.
- Akceptacji dla wartości Funduszu, którymi są: zaufanie i bliskość, różnorodność, wspólnotowość, wsparcie, refleksyjność.
Dużym plusem będzie:
- Doświadczenie w pracy na rzecz osób LGBT+ lub innych grup mniejszościowych.
- Doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych i kampanijnych w mediach społecznościowych.
- Znajomość takich narzędzi jak: WordPress, Google Analytics, Google AdWords, GetResponse, Salesforce.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie w kwocie 3500-5000 zł netto (zależnie od doświadczenia) za pracę w wymiarze pełnego etatu.
- Umowa o pracę lub zlecenie – zależnie od Twojej decyzji – na czas określony (12 miesięcy) z możliwością przedłużenia. Przez pierwsze trzy miesiące zaprosimy Cię na okres próbny.
- Własny budżet na działania komunikacyjne.
- Sfinansowanie szkoleń, które będą ważne dla rozwoju Twoich umiejętności.
- Pracę w zespole osób, które potrafią słuchać, szanują swoje zdanie. Osób, które dobrze identyfikują czynniki prowadzące do wypalenia aktywistycznego i potrafią im zaradzić.
- Pracę z sensem i poczuciem sprawczości. Przekonasz się o tym bardzo szybko nawiązując relacje z naszymi Odmieniaczami i darczyńcami
- WAŻNE: Praca w Warszawie (jedynie częściowo w charakterze zdalnym).
Jak się zgłosić?
Prześlij nam swoje zgłoszenie w formacie PDF na adres [email protected] do 13 grudnia (do końca dnia). W zgłoszeniu poprosimy Cię o załączenie CV i odpowiedzi na trzy pytania:
- Jakie jest Twoje dotychczasowe doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? (Jeżeli możemy gdzieś zobaczyć efekty Twojej pracy to podaj koniecznie linki)
- Jakie widzisz wyzwania w budowaniu opowieści o osobach LGBT+ w Polsce?
- Dlaczego chcesz pracować z nami?
Odpowiedź na zgłoszenie nie powinna przekraczać trzech stron znormalizowanego maszynopisu. Na końcu powinno zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Z naszą Polityką Prywatności zapoznasz się tutaj.
Jak będziemy procedować?
- do 13 grudnia (do końca dnia): czekamy na Twoje zgłoszenie
- do 15 grudnia: wybrane osoby zapraszamy do wykonania zadania rekrutacyjnego
- 16-18 grudnia: to czas na zadanie rekrutacyjne (w formule online)
- 19-22 grudnia: spotykamy się online z wybranymi osobami
- do 31 grudnia: podajemy ostateczną informację o wyniku rekrutacji