W tym roku czeka nas jeszcze więcej pracy. Dlatego szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i poprowadzi działania komunikacyjne Funduszu: skoordynuje prace nad naszą strategią komunikacyjną, rozwinie nasze kanały w mediach społecznościowych, zadba o szeroką widoczność Funduszu online i offline, w tym szczególnie o widoczność historii naszych grantobiorców, wesprze zespół fundraisingowy w komunikacji z darczyńcami.
Co to oznacza w praktyce?
- Poprosimy Cię w pierwszej kolejności o uruchomienie w naszym zespole pracy nad strategią komunikacyjną, która stanie się dla Ciebie i dla wszystkich osób w zespole przewodnikiem do bieżącej pracy w tym obszarze. Możesz liczyć tutaj na szczególne wsparcie Zarządu oraz naszej doradczyni ds. komunikacji.
- Oddamy w Twoje ręce nasze kanały w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, z zadaniem ich rozwinięcia w oparciu o naszą wspólną pracę z pkt. 1 oraz własne pomysły.
- Poprosimy Cię o wsparcie w rozbudowie naszej strony internetowej, w tym zadbanie o część jej treści, materiały wizualne, kwestie SEO i promocję w Google AdWords. Tutaj dostaniesz wsparcie od Zarządu, badaczki strony, projektanta UX i programistów.
- Widoczność Funduszu offline to kwestia bardzo problematyczna w dobie pandemii. Wierzymy jednak, że jeszcze niejeden marsz czy piknik równości przed nami. Liczymy tutaj na Twoje pomysły!
- Fundusz wspiera wiele wspaniałych osób i grup, które robią ważne rzeczy dla społeczności LGBT+ w różnych częściach Polski. Poprosimy Cię o współtworzenie opowieści o ich pracy w formie tekstów oraz materiałów foto i wideo (własnych lub zleconych).
- Nie byłoby Funduszu gdyby nie nasi darczyńcy. O to, by wiedzieli, jaką zmianę z nami osiągają w pracy dla społeczności LGBT+ dba nasz zespół fundraisingowy. Poprosimy Cię o wsparcie we wspólnej refleksji nad tym, jak możemy robić to lepiej.
Jakich umiejętności poszukujemy?
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, w tym szczególnie doświadczenia w prowadzeniu komunikacji w mediach społecznościowych.
- Podstawowej obsługi programów graficznych (najchętniej Canva PRO).
- Znajomości wyzwań, z którymi zmaga się społeczność LGBT+ w Polsce.
- Samodzielności i odwagi w podejmowaniu decyzji i realizacji własnych pomysłów.
- Relacyjności – umiejętności nawiązywania i rozwijania dobrego i życzliwego kontaktu z osobami ze społeczności Funduszu, w tym szczególnie z osobami współpracującymi z Funduszem, grantobiorcami, darczyńcami oraz osobami działającymi w innych organizacjach LGBT+.
- Akceptacji dla wartości Funduszu: solidarności, różnorodności, siły, zrozumienia i bliskości.
Dużym plusem będzie:
- Doświadczenie w pracy na rzecz osób LGBT+ lub innych grup mniejszościowych.
- Doświadczenie w prowadzeniu działań fundraisingowych.
- Znajomość takich narzędzi jak: WordPress, Google Analytics, Google AdWords, HotJar, GetResponse, Salesforce.
Co oferujemy?
- Wynagrodzenie w kwocie 4000 zł netto za pracę w wymiarze 4/5 etatu. Z możliwością zwiększenia do pełnego etatu wraz z rozwojem Funduszu.
- Umowa o pracę lub zlecenie – zależnie od Twojej decyzji – na czas określony (12 miesięcy) z możliwością przedłużenia.
- Własny budżet na działania komunikacyjne.
- Sfinansowanie szkoleń, które będą ważne dla rozwoju Twoich umiejętności.
- Pracę w zespole osób, które potrafią słuchać, szanują swoje zdanie, nie oczekują pracy po godzinach, w weekendy czy święta państwowe. Osób, które dobrze identyfikują czynniki prowadzące do wypalenia aktywistycznego i potrafią im zaradzić.
- Pracę z sensem i poczuciem sprawczości. Przekonasz się o tym bardzo szybko nawiązując relacje z naszymi grantobiorcami i darczyńcami 🙂
- WAŻNE: Praca o charakterze zdalnym – niezależnie od sytuacji pandemicznej. Nie musisz mieszkać w Warszawie, by dołączyć do naszego zespołu.
Jak się zgłosić?
Prześlij nam swoje zgłoszenie w formacie PDF na adres [email protected] do 28 stycznia (do godz. 12.00). W zgłoszeniu poprosimy Cię jedynie o odpowiedź na dwa pytania:
1. Jakie jest Twoje dotychczasowe doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku? (Jeżeli możemy gdzieś zobaczyć efekty Twojej pracy to podaj koniecznie linki)
2. Jakie widzisz wyzwania w kształtowaniu narracji o osobach LGBT+ w Polsce?
Zgłoszenie nie powinno przekraczać trzech stron znormalizowanego maszynopisu. Na końcu powinno zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Z naszą Polityką Prywatności zapoznasz się tutaj.
Jak będziemy procedować?
- do 28 stycznia (do godz. 12.00): czekamy na Twoje zgłoszenie
- do 4 lutego: wybrane osoby zapraszamy do wykonania zadania rekrutacyjnego
- 8-9 lutego: przesyłamy zadanie rekrutacyjne (w formule online)
- 15-17 lutego: spotykamy się online z wybranymi osobami
- do 22 lutego: podajemy ostateczną informację o wyniku rekrutacji